sunnuntai 25. toukokuuta 2014

197. Jotain uutta, jotain vanhaa

R: kohta saa taputtaa: nimittäin mä oon käyttänyt ehkä lakoista eniten vihaamaani väriä ja koostumusta eli helmiäisen valkoista! Tai no, en varsinaisesti vihaa valkoista, mutta valkoiset lakat yleensä on tosi vaikeita lakata raidoittumisen, pitkän kuivumisen ja liian vähäisen pigmentin takia.
 Äiti oli tilannut mun tietämättä Dermosililta itselleen jotain rasvoja ja mulle Marshmallown, joka on helmiäisvalkoinen ja vähän harmaaseen taittava. Lakassahan ei ole mitään uutta, mutta mulle helmiäiset on aina olleet vähän vaikeita lakata tai sietää. Eka ajattelin, että ehkä tämä lähtee kiertoon ihan ilman kokeilua, mutta oon päättänyt elää ilman värifobioita, joten eikun lakkaamaan. Laitoin alle kerroksen Seppälän valkoista estämään oletettava katastroofi, mutta sitä ei syntynytkään. Olin yllättynyt lakan laadusta ja siitä, että en halunnut heti ekan kynnen kohdalla poistaa kaikki lakkoja ja aloittaa alusta jollakin turvallisella vaihtoehdolla. Yllätyin myös siitä, että suorastaan tykkäsin tästä lakasta :)
 Ensimmäinen mielikuva oli kesähäät ja ajatusta vahvisti ruusut, joita koitin väkertää. Olihan nämä sitten loppujen lopuksi ihan kivat ja viihdyin lakkauksissa muistaakseni jopa kolme päivää (; Enkä vieläkään aio heittää tätä kaunokaista roskiin tai vaihtoon.

Lakat:

- Dermosil Marshmallow
- IsaDora Marzipan
- IsaDora Bella Vita
- Seppälä valkoinen

PS: Olen koko kesän reissussa enkä pysty postaamaan, joten I julkaisee luonnoksissa olevia postauksia silloin tällöin. Mukavaa kesää kaikille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset kommentit ovat tervetulleita (: