maanantai 3. maaliskuuta 2014

156. 31 DNC 10: Gradient nails

I: Tänään vuorossa liukuvärjäys. Teille olenkin valitellut kuinka en ole jaksanut panostaa kynsiin ja lopputulos on ollut vähän mitä sattuu, mutta nyt jaksoin nyhjätä näiden parissa pitemmän aikaa ja lopputulos on mielestäni hyvin onnistunut!

Idean löysin Instagramista (jossa minua voi seurata nimellä iidaaija) ja päätin kokeilla miltä tuollainen kyseinen lakkaus näyttäisi mun kynsillä. Pohjalla Gina Tricot:n White, joka on muuten monen kynsibloggaajan kehut saanut ja ansainnut, hyvin käyttäytyvä valkoinen lakka. Jos on hieman pitemmät kynnet voipi joutua laittamaan kolme kerrosta, mut mun nysät se peitti oivallisesti kahdella.
Päälle tein teipeillä kolmiot, jotka liukuvärjäsin Catrise Cosmeticsin Respinkillä ja Yes Loven keltaisella lakalla. Nimettömään tein toisinpäin, liukuvärjätty pohja ja valkoinen kolmio, juureen muutama pinkki strassi.




Mielestäni näistä tuli oikein kivat ja keväiset :) Kolmioista olisi voinut saada siistimmätkin, mutta en ruvennut enää tekemään niitä uusiksi.


Lakat:
-Yes Love
-Catrice Cosmetics Respink
- GinaTricot 31 White

Vaihdoin muuten kuvanmuokkausohjelmaa. Sain viikonloppuna uuden tietokoneen ja tähän en ole saanut vielä Photoscapea ladattua,(vanhassa koneessa oli tuo Photoscape ja kaikki mun muut kuvat on muokattu sillä) mutta en ole varma tarvitsenko sitä enää. Mulla on koneella Picasa 3, Googlen oma kuvaohjelma, jonne laitan kuvat kamerastani ja nämä kuvat muokkasin tuolla Picasalla. Juuri tarpeeksi kaikkea, saa lisättyä kuviin tekstiä, saa säädettyä kirkkausta ja valotusta, saa rajattua kuvia, siis kaikki mitä tarvitsen!  
Millä kuvanmuokkausohjelmalla te muokkaatte kuvianne? :)

2 kommenttia:

  1. Hienot kynnet!:) Mikä kamera sulla on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! mulla on canon eos 350D ja R:llä canon eos 1100D :)

      Poista

Asialliset kommentit ovat tervetulleita (: