tiistai 14. toukokuuta 2013

48. Sekalaista

R: Sori pitkä postausväli :) Nyt oon kuitenki tehny kolmet kynnet eli kuvia riittää jonku verran. Ekat tein itelleni varmaan viikko sitten, mutta en saanu postausta aikaseks. Tokat tein, koska halusin kokeilla et toimiiko mun (varmaan 5 vuotta..) vanha lakka enää. Ja hyvin toimi, varmaa paremmin ku nykyset lakat, levitty ihanasti eikä sitä tarvinnu ku kerroksen :D Kolmannet tein mummolassa siskolle kun olin ottanu lakkoja mukaa. Niitä kynsiä olin testannu jo kotona paletille.

 En jaksanu tehdä näitä millään teipillä yms. niin tein ihan nopeesti käsin vaa.

 Lakat:

- Gina Beauty kultanen
-  strasseja

 Ihme kyllä osasin tehä kukat paremmin vasemmalla kädellä, mut mulla ei ole niistä kuvaa.
 Lakat:

- Loreal Paris Jet-set Diamant punanen
- Lumene Natural Code valkonen
-strasseja


 Pallokynnet paletilla.


 
 Lakat:

- Wet n Wild vaaleensininen
- Lumene Natural Code vihreä
-  Dotting tool


2 kommenttia:

  1. tosi söpöjä kynsiä !(: tää on hauska blogi, mutta ei ehkä mulle, koska en lakkaa kynsiä paljoakaan:D

    VastaaPoista

Asialliset kommentit ovat tervetulleita (: